Politica de expediere

Zona de livrare
Expediem comenzile exclusiv pe teritoriul României.

Procesare și timp de livrare

  • Toate produsele afișate pe site sunt pe stoc.
  • Comenzile sunt procesate în termen de 24 de ore (zile lucrătoare).
  • Termenul de livrare este de obicei între 1–3 zile lucrătoare de la expediere.

Costuri de livrare

  • Livrare gratuită pentru comenzile de la 250 lei în sus.
  • Pentru comenzile sub 250 lei, costul de livrare este de 19,99 lei.

Urmărirea comenzii
După expediere, veți primi un e-mail de confirmare cu detaliile de urmărire a coletului.

Întârzieri
Depunem toate eforturile pentru a asigura o livrare rapidă, însă pot apărea întârzieri cauzate de serviciile de curierat sau de circumstanțe neprevăzute.

Starea livrării:
Odată ce comanda dvs. a fost expediată, veți primi imediat un e-mail de confirmare a livrării care conține numărul de urmărire.

Dacă nu primiți imediat e-mailul de confirmare a livrării, nu vă faceți griji! Suntem la curent cu data sau intervalul de livrare specificat la finalizarea comenzii și vă asigurăm că vom livra articolele în acest interval.

Modificări ale comenzii:
Vă rugăm să ne anunțați imediat dacă există modificări ale comenzii dvs. Vă rugăm să rețineți că articolele personalizate și precomandate nu pot fi schimbate cu alte modele.

Articol neprimit:
Dacă ați plasat cu succes o comandă și încă nu ați primit-o, chiar dacă starea de urmărire indică livrarea, vă recomandăm să contactați curierul pentru a localiza expedierea. Dacă problema persistă, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la oovi.contact@gmail.com.

Pentru întrebări suplimentare:
Dacă aveți întrebări suplimentare, nu ezitați să contactați serviciul nostru de relații cu clienții la:

Telefon: +40 739 165 029
E-mail: oovi.contact@gmail.com